środa, 30 lipca 2014

Nowa jakość, wielka niespodzianka w rybie

     Witam, troszkę mnie nie było bo i czas brak a i pogoda nie dopisuję na ryby - fakt jest ciepło, niestety dla mnie za ciepło.
Chciałbym krótko opisać sytuację która spotkała mnie parę dni temu, siedząc na brzegu dostrzegłem dość ładnego leszcza który pływa przy tafli wody, wskoczyłem na łódź aby zobaczyć co się dzieję, ku mojemu zdziwieniu ryba pływa przy powierzchni rysując kształty swoim grzbietem.
Leszczyk nie miał siły pływać a tym bardziej się zanurzyć, gdy byłem bliżej lekkie odskoki po czym ryba znikała w toni wody a po chwili bezwładnie wypływała i nadal przecinała tafle wody.
Rybę schwytałem ze znajomym i widać po rybie że jest zmęczona i chora, zabiliśmy ją przecinając jej kręgosłup za łbem jednym cięciem i otworzyliśmy ją to co tam zobaczyliśmy zdumiało nie tylko nas ale i starych wyjadaczy.
W leszczy był ogromny tasiemiec, nawet najstarsi rybacy tego nie widzieli a po przeczytaniu dziś o tym, że niektórzy wyciągają go i nadal jedzą rybę troszkę mnie odrzuca faktem, że ja wcale ich nie jadam.
Poławiam ryby ale ich nie jem i nie ma tutaj nic dziwnego, lecz kocham spędzać czas nad wodą od jakiegoś czasu zainwestowałem w sprzęt także zdjęcia i filmiki będą lepszej jakości a na koniec właśnie filmik tego znaleziska.
A czy Wam się już to zdarzyło?

Filmik wrzucany na szybko bez żadnych poprawek ani obróbki wybaczcie.
Film można obejrzeć w jakości HD

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W każdym bądź razie bardzo rzadko spotykane z tego co rozmawiałem z ludźmi a także świadczy o tym mała ilość filmików na YT o tej tematyce.

      Usuń